Odstavené vozidlá znemožnili prejazd MHD cez križovatku
Vo štvrtok 9. októbra 2014 zaznamenal dispečing DPB množstvo škodových udalostí, osobné motorové vozidlá, ktoré boli zaparkované tak, že neumožňovali plynulosť premávky vozidiel MHD a opäť vyčíňali vandali.
Už v ranných hodinách o 08:14 nahlásil vodič autobusu linky číslo 93 škodovú udalosť o osobným automobilom na Panónskej ceste, za ktorú bol zodpovedný práve vodič auta. Nehodu riešil privolaný dispečer, ktorý škodu zadokumentoval a vyčíslil ju na 300 EUR. O 09:12 nahlásil vodič trolejbusu linky číslo 202 poškodený označovač cestovných lístkov pri tretích dverách vozidla, čo spôsobili vandali. Vodič okamžite po zistení privolal dispečerov, vandala sa však chytiť nepodarilo. Vandali na seba nenechali dlho čakať a v obedných hodinách o 12:28 nahlásil vodič autobusu linky číslo 24 poškodený interiér vozidla pri Volkswagene nezisteným cestujúcim. Privolaný dispečer odhadol škodu na 30 EUR. Vďaka kamerovému systému, ktorý monitoruje priestor tunela pod Hradom, pracovníci dispečingu, ktorí vďaka modernizovanému pracovisku dokážu mať okamžitý prehľad o situácii, zaznamenali v tuneli chodkyňu. Na miesto ihneď dispečeri privolali policajnú hliadku a dali centrálnu výzvu všetkým vodičom, aby jazdili v tuneli so zvýšenou opatrnosťou.
Vo večerných hodinách o 19:58 nahlásil z konečnej zastávky Holíčska vodič autobusu linky číslo 68 cestujúcu, ktorá odmieta vystúpiť z vozidla. Na miesto bola privolaná polícia a zásahová jednotka DPB. O cestujúcu sa postarali, bola hluchonemá a pravdepodobne dezorientovaná. V rovnakom čase nahlásil vodič autobusu linky číslo 63 odstavené osobné auto na konečnej zastávke Avion Shopping park. Na miesto bola poslaná hliadka SBS Avionu a dispečer DPB. SBS privolala vodiča auta, ktorý ho následne preparkoval. O 21:01 nahlásil vodič trolejbusu linky číslo 64 odstavené osobné auto na križovatke Kupeckého, Žellova ulica. Na miesto bola poslaná hliadka dispečingu a po vykonanej obhliadke aj polícia. Tá následne vodiča po jeho príchode riešila, dovtedy však bolo nevyhnutné riadiť premávku trolejbusov za asistencie dispečingu DPB.